KAFFA ROASTERY

VERKKOKAUPAN
TOIMITUSEHDOT

Voimassa 04.12.2014 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Kaffa Roastery Oy, y-tunnus 1757976-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.kaffaroastery.fi, ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Tilausta seuraa sähköpostitse toimitettu tilausvahvistus, joka sisältää tilausnumeron, tilauksen sisällön sekä tuotteiden hinnat ja tilauksen kokonaishinnan.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitusaikamme ovat seuraavat:

Tilaukset, jotka sisältävät Special Roast- tai Exclusive-kahveja: 5-8 arkipäivää

Muut tilaukset: 3-6 arkipäivää

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Kaffa Roasteryn verkkosivuilla tai asiakkaille erikseen sähköpostitse.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella. Lisätietoa lähetyksistä saat Matkahuollon omilta verkkosivuilta.

Vaihto- ja palautusehdot, kahvi ja tee

Verkkokaupasta myydyt tuotteet ovat elintarvikkeita eikä niillä ole peruutus-, palautus- tai vaihto-oikeutta (ks. kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §).

Vialliset tuotteet korvataan toimittamalla vastaava tuote tilalle.

Vaihto- ja palautusehdot muut tuotteet

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • Pankkitilinumerosi
  • Kopio Kaffa Roastery Oy:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Kaffa Roastery Oy
Pursimiehenkatu 29A
00150 Helsinki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Palautus- ja vaihtotapauksissa hyvitämme vain palautetun tai vaihdetun tuotteen hinnan. Asiakas vastaa itse tilaukseen ja palautukseen liittyvistä toimituskustannuksista.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@kaffaroastery.fi tai postitse:

Kaffa Roastery Oy
Pursimiehenkatu 29A
00150 Helsinki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Matkahuollolle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kaffa Roastery Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Share This